pondělí 4. dubna 2016

Wishlist - Kosmetika 2

Ahoj,

vítám Vás u Wishlistu číslo 2! Mé fantazírování o kosmetice nezná konce, proto jsem se rozhodla sestavit další Wishlist, ačkoliv jsem si již tři věci z něj pořídila! Ale aspoň budu mít hezký pocit, že mám něco odškrtáno. Přeji příjemné počtení.


Urban Decay - Moondust Eyeshadow

Jako první bych Vám ráda představila monostín od značky UD. Nejvíce se mi zalíbil odstín Solstice, nádherná kombinace zeleno-růžové barvy disponující tyrkysovým leskem.

Zářivá kráska

zdroj obrázku ZDE

Catrice - Liquid Metal Eyeshadow

Nejspíš budete znát řadu Liquid Metal od Catrice. Tyto stíny byly vychváleny blogerkami až do samotného nebe. Nejraději bych vyzkoušela odstín What do you sea?, který se u nás bohužel již nevyrábí. Ale možná by se v zahraničí sehnat dal.


What do you sea?

zdroj obrázku ZDE

 Maybelline - Baby Skin

  Tuto položku mám již splněnou. Zatím jsem velice spokojena.


zdroj obrázku ZDE

 EOS - balzám na rty

Poté, co jsem si pořídila své první „vajo“, jak mu mazlivě přezdívám, jsem se do vajíčkových balzámů od značky EOS naprosto zamilovala. Určitě mám v plánu si někdy pořídit další. Nejvíce mě lákají příchutě Lemon Drop, Vanilla Mint a Blueberry Acai.

Moře slasti

odkaz obrázku ZDE


  Nyx - Lipgloss (ods. African Queen)

Lesky sice příliš v oblibě nemám, ale od té doby, co jsem na internetu našla tento odstín, si konečně minimálně jeden toužím pořídit.

Sexy královna

odkaz obrázku ZDE

Bobbi Brown - Eyeshadow Comet
 
Stín Comet mě na první pohled učaroval svou téměř "mimozemskou krásou". Kombinuje zářivé, neonově zelené tóny s temnou, tmavou lahvově zelenou barvou.

odkaz obrázku ZDE


Makeup Revolution - Baked Highlighter

Produkty londýnské značky MR se již dostaly i do českých drogerií, kde jsem nejednou obdivovala tento rozjasňovač. Bohužel zrovna neměli tuto růžovou verzi, která se mi líbí nejvíce.



zdroj obrázku ZDE
  
the Balm - Mary-Lou Minazer

 „Mary“ je mou pravou láskou na první pohled. Sice hází odlesky dozlatova, ale myslím si, že na jaro a léto by mohl sednout i mé porcelánové pleti.

Nejpopulárnější rozjasňovač na světě

zdroj obrázku ZDE

 

Nars - Laguna

Trend konturování mě neminul, plně jsem mu propadla. A když už, tak jedině s kvalitním bronzerem!

 
zdroj obrázku  ZDE

BH Cosmetics - paletka Galactic Chic
Už jen název této paletky dokonale vystihuje její podstatu. Je prostě nádherná, její krása se rozpíná po celém Vesmíru.


zdroj obrázku ZDE

NYX - blush Peach
U tvářenek preferuji jemné a nenápadné odstíny. Tato kráska plně splňuje všechny mé požadavky!


"Broskvička"

 zdroj obrázku ZDE

Gel na obočí

Gelům na obočí jsem propadla. Zatím mi bohatě postačí můj miláček od Essence, ale až dojde, ráda bych vyzkoušela i gel od Alverde nebo Astoru.


zdroj obrázku ZDE

Micelární voda


 Micelárku jsem si zakoupila od Garnieru. Zatím jsem s ní velice spokojená.

Kterou si vyberete Vy?

zdroj obrázku ZDE


Líbí se Vám můj nový Wishlist? Myslím, že je velmi obsáhlý, ale člověk by si měl pomalu plnit svá přání.


Love
D. Doe

4 komentáře:

  1. Och ten Moondust!UD to prostě umí, co si budeme povídat..jinak směle do MaryLou-je boží ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. UD je asi snem každé milovnice stínů :) a Mary určitě někdy v budoucnu vyzkouším :)

      Vymazat
  2. UD jsou fakt nejbožejší...a ty jejich ceny jsou taky božský...ale stejně lepší mít doma například nakedku než desatery drogerkové stíny, co myslíš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, kdybych někdy mohla vlastnit nějakou Nakedku, byla bych moc šťastná :))

      Vymazat