středa 6. července 2016

Mé kosmetické novinky | červen


Vážení čtenáři,

po měsíci vás srdečně vítám u typu článku, který se na mém blogu objevuje pravidelně každý měsíc. Ano, čekají nás opět kosmetické novinky, zakoupené v českých drogeriích! Ačkoliv jsem se během června snažila co nejvíce ušetřit, má peněženka záhadným způsobem stále zeje prázdnotou. Ale dost lítosti! Moje mamka mi jednou řekla, že když se mi něco líbí, ať si to koupím, i kdybych pak neměla co jíst. Tak se tím řídím (samozřejmě se to nedá brát úplně doslova).


Košík plný překvapení


Sice mám pro vás jen pár novinek, ovšem jedna z nich oplývá skutečnou nádherou a mám z ní velikou radost.



Bomb Cosmetics - sprchový peeling (blackcurrant)

Jako první musím ještě jednou zmínit úžasný rybízový peeling od značky Bomb Cosmetics, o kterém jsem napsala celý článek. Pokud vás zaujal, můžete si o něm přečíst ZDE.





Ziaja - šampon a vlasová péče s kozím mlékem

Jako správná blogerka (začínající) sleduji své slavné kolegyně a ráda si vyposlechnu jejich rady a tipy. Petralovelyhair několikrát zmiňovala v jejích videích značku Ziaja a vyjadřovala se na její adresu poměrně kladně. Při návštěvě naší malé drogerky ve městě jsem se proto rozhodla, že ji také vyzkouším. Vybrala jsem si šampon a vlasovou péči s kozím mlékem, která by měla pozitivně působit na suché a poničené vlasy a dodávat jim hebkost. 

No, nevím, nevím... Po několika umytích jsem byla z výsledku spíše zděšená. Moje vlasy jsou hodně, ale opravdu HODNĚ kudrnaté a extrémně husté. Opravdu EXTRÉMNĚ husté. Proto vyžadují kvalitní šampon. Ziaja šampon vůbec nepěnil, musela jsem ho na jedno umytí vypatlat ohromné množství a mé vlasy po jeho aplikaci připomínaly seschlé, krepaté seno. A ani péče to nezachránila. Měla jsem po umytí velký problém je rozčesat. Za mě absolutní propadák.






Milani - monostín (Bella Teal)

Abych trochu zlepšila náladu sobě i vám, budu tentokrát jásat a juchat a óchat nadšením. Koupila jsem si přes internet monostín od Milani v odstínu Bella Teal. Je to můj první kousek od Milani vůbec. Věděla jsem, že bude určitě krásný, ale že až takhle... 

Svou nádherou mi asociuje krásné, čisté, turecké moře zelenkavě tyrkysové barvy (věděli jste, že zelená barva moře značí vysoký obsah planktonu? Naopak čistě modrá voda je naprosto chudá na plankton, tudíž je bez života). Na sluníčku se úžasně třpytí. Co se týče textury, je krásně jemný a máslový. Dobře se aplikuje na víčko. S bází mi vydržel celý den a neztrácel na intenzitě. Tomu říkám kauf!






Azurová nádhera


Ukázka pigmentace


Cien - oční krém a denní pleťový krém s výtažkem z plané růže

Poslední dva drobečky jsem dostala jako dárek. Oční krém jsem ještě nikdy nepoužívala, ale nevidím důvod proč s tím nezačít. A krémík na obličej se hodí vždy, protože je spotřebovávám rychlostí blesku.



Růže mezi sedmikráskami...


Zaujalo vás něco z mých novinek? Zajímalo by mě, jestli ten šampón od Ziajy je vážně tak špatný, nebo mám moc náročné vlasy. Co myslíte?

Love
D. Doe

2 komentáře:

  1. Zaujaly mě ty krémy od Cien, to chce recenzi! Jinak ten stín je famózní, vyfoť líčení na instagram :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě o těch krémech napíšu, až je budu nějakou dobu používat, momentálně ještě dodělávám jiný pleťový krém.O Víkendu budu tvořit modré líčení a udělám na to i článek, tak se můžeš těšit:) snad se to povede.

      Vymazat