středa 7. prosince 2016

Real Techniques Stippling Brush | Něžná recenze


Je tomu již nějaký čas, kdy jsem si v rámci spolupráce s notino.cz vybrala tento krásný štětec k otestování (odkaz ZDE). Podrobila jsem jej náročným testům v podobě několikatýdenního patlání makeupu na můj krásný obličejík. A závěr testování zní...

Naprostá bomba!




Jedná se o tzn. stippling brush, česky bychom mohli říci "ťupkací" – lepší ekvivalent mě momentálně nenapadá. Pointa je taková, že tímto štětcem máte produkt "zaťupkat" do tváře. Nikde není striktně dáno, jaký konkrétní produkt s ním budete nanášet. Výrobce uvádí na obalu jeho všestranné použití. Já jsem si ho ovšem pořídila s jasnou vizí na aplikaci tekutého makeupu. 

Na první pohled mě zaujal jak po stránce estetické, tak i po stránce praktické. Dorazil zabalený do průsvitného plastového obalu, který štětec dostatečně ochrání. Můžete ho uchovat a použít poté třeba při cestování.

Štětec doslova září nádherně růžovým leskem (pro milovnice růžové barvy). Pogumovaná černá rukojeť výrazně kontrastuje se žvýkačkovou růžovou a vytváří ideální spojení. Velice dobře se mi drží a nevyklouzává. Je velice lehoučký a inteligentně tvarovaný.

Samotná hlavička štětce obsahuje krátké a dlouhé štětiny, které dohromady vytváří harmonický celek ideální hustoty i tvaru. Z temného chomáčku hnědavé šedi vystupují smetanově zabarvená vlákénka. Štetiny syntetického původu po tváři hezky jemně kloužou a nedráždí pokožku. Jako kdybych po ní přejížděla peříčkem.




Další benefit štětce spočívá v tom, že makeup "nesežere" tak jako houbičky. Je to první pomůcka, se jejíž pomocí se mi povede makeup zapracovat tak, že netvoří masku. Poměrně rychle jsem si osvojila metodu sestávající se z jemného ťupkání a zapracovávání krouživými pohyby. Nyní zbývá dopilovat ji k dokonalosti.

Real Techniques na mě udělali velice dobrý dojem, ačkoliv jsem zatím vyzkoušela pouze jeden jejich výrobek. Používám ho v tomto studeném období velice často a zatím z něj nevypadla jediná štětinka. Rozhodně mám v plánu zkoušet další štětce. Možná dostane příští rok konturovacího bratříčka či tvářenkovou sestřičku.

Love
D. Doe

* jedná se o spolupráci/reklamu

2 komentáře: