neděle 25. června 2017

Kosmetické přírůstky | Červen 2017


Milí čtenáři a čtenářky,

vítám Vás po nepříliš dlouhé době u dalšího příspěvku s kosmetickou tématikou. Tentokrát jsem se dostala k focení a psaní článků brzy, protože jsem úspěšně ukončila zkouškové období (a ještě s týdenní rezervou)! Spadl mi ze srdce tak velký kámen, že to hromobití museli slyšet i za hranicemi. Možná se to méně zasvěceným či zdatným "filozofkám" může zdát jako hyperbolizace, ale zkoušky z biochemie, analytické chemie či fyzikální chemie jsou pro většinu lidí (i pro mě) dost náročné, obsáhlé a vyžadují pečlivou přípravu a neustálé přemýšlení a pochopení toho, co vlastně čtete/počítáte/děláte. Byla jsem v tak velkém stresu, že jsem nevydržela se neodměnit a dopřála si tento měsíc bohatou dávku kosmetiky. A proč také ne? Vždyť si to zasloužím!




Matrix Total Results - Curl Please šampon a kondicionér

Jako první bych Vám ráda představila šampon a kondicionér od značky Matrix, kterou jsem v minulosti velice ráda používala a po letech se k ní opět vracím. Po vyzkoušení všech možných šamponů z drogerie jsem usoudila, že přec jen Matrix mi vždy vyhovoval nejvíce. I tenkrát jsem používala řadu pro kudrnaté vlasy, která měla sice jiný název a obal, ale účinnost a kvalita produktu je podle stejně dobrá (ne-li lepší). Nová řada Curl Please obsahuje jobobový olej a slibuje hydrataci a regeneraci krepatých vln. Navíc nádherně voní a líbí se mi i nové obaly – bytelné a v mé oblíbené zelené barvě.




Isana - Lady Lemon and Mr. Mint sprchový gel

Drogerie Rossmann vlastní podobně jako DM své vlastní značky a jednou z nich je Isana. Velké piksle s roztomilý obrázky, plné zlatavé tekutiny s krásnou svěží vůní jsem neodolala. Oproti většině citronových vůní (tady ji představuje Lady Lemon) je tento gel obzvláštněn ostrou vůní máty (Mr. Mint). Připomíná mi peppermintové žvýkačky. Ne každému sedne takto pronikavá vůně, ale já jsem z ní v těchto horkých dnech nadšená a zbytek mé rodiny si ji také rád užívá. Jo a potěším i ekošílence a vegoše posedlé "starostí o naši planetu" – jedná se o výrobek chlubící se veganským původem.





Rimmel – Wake Me Up řasenka

Mou oblíbenou okurkovou řasenku měli konečně ve slevě, takže jsem ji v tom stojánku prostě nemohla nechat! Navíc už jsem potřebovala novou řasenku. K této se nejspíše budu vracet stále a stále znovu.




Neon Nail Colour – lak na nehty

V jedné malé prodejně u nás v Rokycanech jsem natrefila na tento neonově zelený lak a šup, už si hověl v nákupním košíku. Je to sice taková hodně jedovatá barvička, ale v létě vytvoří společně s opálenou kůží krásné duo.




Adidas – antiperspirant "kulička"

Má spotřeba antiperspirantů se poslední dobou nějak zvýšila (tzn. jeden kus mi vystačí "pouze" na tři měsíce, ne na pět měsíců jako dříve), ale řekla bych, že normální lidi potřebují každý měsíc nový. Bohužel tento konkrétní kousek (vůně) mi zrovna nevoní... Tentokrát to byl přešlap, příště zase ulovím svůj oblíbený modrý.




Rival de Loop – plátýnková maska Hydro Booster

S tzn. plátýnkovými maskami se poslední dobou roztrhl pytel a a já neodolala. Několik blogerek doporučovalo masky od Garnier, já zvolila levnější alternativu od Rival de Loop, která je prý taky velmi dobrá. Uvidíme, jak zapůsobí na mou dehydratovanou pleť.




Missha – plátýnková maska Lotus Flower

Druhou plátýnkovou maskou v mém arsenálu se stala tato fešanda od Misshy s vůní lotosového květu. Je to sice hloupost, ale mě se na ní hlavně líbil ten nádherný obal. Což je u jednorázové masky, která se po použití i s obalem vyhodí, opravdu bezvýznamné. Miušce se také zalíbila na první pohled, takže ji ráda otestuje.




NYX – Mega Shine Lip Gloss

Splnila jsem si svůj dávný sen a pořídila tento nádherný šťavnatý lesk na rty v odstínu African Queen. Mohu ho odškrtnout z Wishlistu. A konečně mám nějaký klasický lesk na pusu! Já totiž nikdy nebyla "leskový" typ a na rtech jsem se s nimi cítila poněkud nepohodlně. Tento však překonal má očekávání. Jeho nošení je velice komfortní, voní nádherně po třešních, chutná slaďoučce, hezky drží a navíc je ozdoben takovouto kouzelnou mašličkou na víčku. Jo, vím, že je to infantilní, ale já snad nejvíc šílím z té rozkošné mašličky.







Make Me Bio – růžová voda

O fenoménu jménem růžová voda a jejích zázračných účincích jsem slyšela již několikrát. Má vysušená pokožka, která je hodně citlivá i na stres, volala po hydrataci a výživě. Zatím jsem s růžovou vodou velmi spokojená. Používám ji kdykoliv přes den zatoužím po osvěžení, na fixaci makeupu či večer po odlíčení. Miuška je z ní nadšená snad ještě více, velice účinně zklidňuje její podrážděnou pleť a pomohl jí proti svědění pleti.




Artdeco – Paradise Island rozjasňující bronzer

Zlatý hřeb článku jsem si ponechala na jeho závěr. Ócháním nad tímto fešákém jsem již strávila docela dost času. Uchvátila mě jak krabička, tak balení bronzeru, reliéf i samotný produkt. Nechci se o něm rozepisovat v tomto článku, protože chystám samostatnou recenzi, mohu jen říct – no neber ho!










Jak jste mohli vidět, docela jsem se rozjela, ale nelituji toho. Zasloužím si odměnu za své výsledky a hodlám si v životě dělat radost. Žiji teď a tady, nechci čekat na to, až tohle, až tamto,... Dělejte si ji také, každý z nás má právo na štěstí a drobné radůstky.  


Love
D.Doe

*jedná se o spolupráci/o reklamu

Žádné komentáře:

Okomentovat